dinsdag 1 oktober 2013

Fashion and friends

hee beauty's

echt geweldig!
in 1 dagje al 108 x bekeken!

oke nou vanavond wil ik jullie het blog laten zien van een goede vriendin van mij
ze is ook een blogger en ze is erg goed!

charity van Osch heet ze en ze is iets jonger dan ik 13 jaar
en echt een lieve meid! kijk eens op haar blog en have fun!
http://www.fashioncharityvo.blogspot.nl/


okee nu over op t volgende onderwerp
vanavond gaat het over de nieuwe herfst mode!!
ik vind deze van dit jaar persoonlijk niet zo leuk maar dan moeten we het maar leuk combineren!

dit jaar is het namelijk veel met leer en heel erg stoer
ik combineer daarom met leer en polo's hoge sokken
panterprint vestjes 
ik hou namelijk veel van de preppy style
maar ik mix de mode met mijn stijl en dan krijg je dus mijn eigen stijl!
hoe maak je je eigen stijl:

het is niet moeilijk maar je moet er wel even tijd voor nemen
ga voor je kast staan en bedenk wat jou stijl is
dit zijn de hoofd stijlen:

-preppy
-cute
-animal prints
-felle kleuren
-street stijl (sweaters, joggingbroeken)
-punker/rock

dus ik hou veel van preppy, animal prints en streetstijl
dat combineer ik met de mode

dus een obey trui met een leren broek en dan timberlands
ik zal morgen een aantal foto's plaatsen van mijn lievelings outfits



verder nog wat foto's met de herfst stijl van 2013!!
vooral de winter en herfst collectie van de primark is heel zwart en stoer





tot morge!!




























Geen opmerkingen:

Een reactie posten